hra je na neurčito ve stádiu spánku
registrace nejsou přijímány

Březen 2016

Možnosti interakce

29. března 2016 v 21:41 | Nivaz
Možnosti interakce ve hře i s prostředím blogu

Možná, že někdo přesně neví, co má v tomto světě čekat, nebo s čím může manipulovat. Některé z možností, které by vás třeba ani nenapadli, sem napíšeme. Je také dost možné, že předejdeme některým nedorozuměním.

Reference
Některé články, ač to není na první pohled vidět, obsahují reference na někoho nebo něco, se může v pozdější části hry objevit, ale také nemusí. Díky tomu je možná větší interakce s blogem samotným a celkovým příběhem i tváří světa samotného.
Proto pokud nebudete vědět, co na blogu nebo na hře dělat, můžete zkoušet hledat skryté reference a skládat si tak vlastní teorii, nebo příběh. Co vy víte? Třeba přijdete na něco, co se teprve chystá ukázat, nebo si zodpovíte otázku.
A na konec. Není zajímavé složit si vlastní teorii o tom, co může nastat a pak sledovat vývoj situace!

Spojování teorií
Toto je blízké referencím. Pakliže si vytvoříte vlastní teorii a znáte už teorii předešlou, můžete se zamyslet nad tím, jestli máte pravdu nebo ne a případně spojit dvě teorie dát tak dohromady jednu. Já vím, přemýšlení možná trochu bolí, ale uvědomte si, že tu jsou takové možnosti, které třeba můžete uplatnit na hře za svou postavu! Jak? To se dozvíte ZDE

Pasivní a aktivní akce
Řekněme, že Akce, jsou jednou z nejklasičtějších interakcí. Vlastně interakce obsahuje slovo akce. Proto se pokuste účastnit každé akce. Ať už pasivní, probíhající pouze na stránkách blogu, nebo aktivní, která je hraná na příběhu. Nejen že vás to (snad) zabaví, ale také si můžete vylepšit svou postavu a ale také objevit nové věci.
Interakce se světem jako hrou

Máte celý světadíl, ne jenom kuchyň, sídlo a pokoj!
Neseďte pouze v baru nebo Šedoskalí. Iscaraal je celý světadíl, který vám je k dispozici, tak proč pobývat na pár desítkách metrů čtverečních? Dostupné jsou (některé)hrobky, vesnice, bandité, nebezpečná zvířátka. Buďte trochu akční! Je vám nevím, ale hltat skleničky alkoholu mi nepřipadá jako nějaká akce. Tedy pokud se opijete, je to veselejší, ale stejně. Proto se nebojte zahrát si tak trochu na bojovníka, na průšviháře. RPG znamená hra na hrdiny… Sedět na jednom místě, je teda pořádně hrdinský čin. Tak hni zadkem a mazej ven!


Interakce mezi postavami
Nebojte se navázat kontakt s jinými osobami. Konec konců to je alfa i omega rpg a pointa celého příběhu. Hráči se seznamují, schází se spolu a plánují akce, které většinou uskuteční.

Zvířata k osedlání a mazlíčci
Ani zde není trest mít se sebou nějaké to zviřátko, na kterém můžete jezdit, nebo ho mít jen jako domácí potvůrku, k mazlení. Zvířata se můžete pokusit zkrotit nebo ochočit. Nebo v tom horším případě je zabít.

Tréninky a souboje
Pokud máte chuť někomu z hráčů dát přes pusu, klidně! Nejsem proti, ale jen respektujte to, co je psáno v pravidlech. Případně si hráči vytvoří svoje pravidla a podle nich budou hrát. O tom kdo vyhraje, rozhodují dovednosti, ale také Strůjce, nebo náhoda.
K tréninkům asi není co říkat, skillíte si svou postavu! Muhaha!

Vlastní režie mini-výpravy

To jestli se zrovna někam vydáte, není starost pouze Admina. Můžete režírovat vlastní mini výpravu. Jakožto interakci s prostředím hry. Hráči se dohodnou a ten kdo s výpravou přišel, ji může uskutečnit.

Morrígan de Danann

29. března 2016 v 15:37 | Nivaz |  Postavy



ID: Morrígan

Jméno: Morrígan de Danann
Věk: 346 let
Rasa: Moharga
Typ: Střelec

Registrace

28. března 2016 v 16:06 | Nivaz |  Informace
ID: Vaše jméno, pod kterým budete vystupovat na stránkách a na chatu

Jméno: Vyberte si originální jméno vaší postavy. Jméno NESMÍ být běžné ať už v jakémkoliv existujícím jazyce, pokud jste se narodili v Iscaraalu. (Ale je možné povolit i výjimku)Pokud pocházíte z vnějšího světa, jméno může být jakékoliv, ale Čendu, Pepíčka, Květu ani podobná jména neberu.

Věk: Věk si vybírejte, jaký chcete ovšem v tomto rozmezí: 17- 1500. (výjimku mají pouze systémové postavy, nebo admin)

Rasa: Vybírej pouze z těch, které jsou k mání, a dobře si rasu rozmysli, protože už nebudeš mít šanci nikdy ji změnit, pokud nejsi člověk.

Level: Level vaší postavy. Vždy začínáte od prvního levelu

Třída a typ:Typ za jaký budete hrát a kterého se BUDETE držet Třídy jsou tři a kažá z nich má v sobě sedm různých typů-zaměžení. Něco o typu a třídách a co to znamená, se dozvíte ZDE
Schopnosti & zajímavosti: Sem spadají ty vlastnosti a zajímavosti, kterými se vaše postava liší od ostatních. Pokud budete mít nějakou zvláštní schopnost, můžete ji sem napsat, ale počítejte s tím, že ne vždy musí projít. Pokud však nebudete s těmi schopnostmi přehánět, projde tento bod bez kritiky :D Zajímavosti na vzhledu, jizvy barvy očí mi jsou jedno. ALE. Pokud budete chtít nějakou jinou větší zvláštnost, je dobré se zeptat.

Povaha: Takže nyní se dostáváme k té náročnější části registrace, a sice souvislý text. Souvislý text povahy. Je důležité, abyste svou postavu co možná nejlépe popsali. To že má Pepa rád kytičky, rád běhá, kouzlí světýlka a občas si hraje s mečem, umí napsat každý. Ráda bych, aby to bylo na nějaké úrovni, takže se rozepište, dejte tomu hlavu a patu vyšvihněte třeba negativa, ale i pozitiva postavy. Nezakazuji pást libosti a nelibosti, ale polovina povahy o tom, jak nemá rád déšť, to není zrovna moc dobré. MINIMÁLNÍ délka povahy je 200 slov ve wordu. Tuto hranici DODRŽUJTE

Příběh: Takže další souvislý text. Příběh by měl obsahovat alespoň důležité a rozepsané pasáže ze života postavy. Nepište: Pepíček šel za kopec, tam ho napadl upír. Stal se upírem a odešel do Iscaraalu. Ne, rozepište se. Než půjdete sepisovat, je dobré si přečíst několik důležitých článků ohledně portálů a samotného Iscaraalu a o tom, co se ví ve Vnějším světě, nebo se stačí zeptat. Co se týče délky: pro všechny je povinné minimum 300slov ve wordu.
(Předtím si nezapomeňte přečít něco o iscaraalu. ZDE najdete co potřebujete)

Dovednosti: Dovednosti vám budou rozděleny samotným adminen. Nepřesáhnete však celkový počet 100 bodů. Body vám budou rozděleny podle zaměření, rasy, povahy a příběhu. Admin má k dispozici 110 bodů, NPC nemají omezení, pouze maximální level.

Síla: Objev století. Stanoví, jakou máš sílu. No kdo by to byl řekl.

Výdrž
: Stanoví, jak moc toho vydržíš. Po fyzické i psychické stránce.

Rychlost
: vžum..vžůůůůmmm aneb jak rychle umíš reagovat a jak rychle umíš běhat, nebo se ohánět.

Obratnost:
Propůjčuje ohebnost těla a zručnost.

Magie: Obsahuje i to, kolik many máš a jak silná kouzla dokážeš seslat.

Typ magie: Pokud vaše rasa umí zacházet s magií, zvolte si. Ale také dbejte na to, že vaše faahe s uměním kouzel má výchozí magii, tak na tu nezapomeňte. Do začátku můžete mít pouze dvě magie, z nichž ta vedlejší bude na úrovni "meditativní", což znamená, že si třeba uděláte jednu jiskru a jste odrovnaní, víc prostě nesvedete.
Pyromancie (oheň)
Hydromancie(voda)
Pedomancie(země)
Aeromancie(vzduch)
Fulguromancie(blesky)
Vyvolávání
Iluze

~K ostatním je potřeba najít/koupit svitek učení, nebo knihy~

Vybrané: Zde si můžete vybrat dvě z dovedností, ve kterých se budete nadále vypracovávat. Ne všechny dovednosti se hodí ke všem Faahím a Faím. Pokud si zvolíte typ vyvolávače, budete muset mít asi Autoritu a pak, co usoudíte. U měnivých ras bude dobré, pokud si vezete transmutaci a tak podobně...

Autorita: Čím větší autorita, tím větší šance na ovládnutí, přesvědčení, nebo pomoci. Autorita se hodí především pro ty, kteří mají ambice vládnout, anebo potřebují převést někoho silného n svou stranu. U vyvolávání je autorita řekněme alfou i omegou, protože čím silnější vyvolávač, tím silnější vyvolané bytosti a tím hůře je můžete ovládnout. Autorita mimo jiné určuje i to, co na vás zaútočí a co ne..

Rezistence: Rezistence je také důležitá. Pomůže vám přečkat nečasy a obzvláště vám zvýší odolnost vůči magii, ale i psychickým a fyzickým útokům. Čím více si zvyšujete svou rezistenci, tím rychleji také odhalíte iluze

Psychika: Psychika je v tomto ohledu pěkná mrcha. Nejenže vám posiluje duši, ale umožňuje vám zesílit telekinezi a pomůže vám bránit vaší mysl, před jinými psychiky. Zároveň, když ji budete hodně trénovat, tak můžete psychicky útočit na jiné tvory. Ale to se také můžete se zlou potázat…

Mana: Každý má manu, avšak jen někteří ji dokážou využívat naplno. Jistě, mana je energie živící kouzla. Toto je dodatečná mana, která umožňuje sesílat více mocnějších kouzel. Pokud dosáhnete určité hodnoty, můžete i kombinovat magické útoky.

Transmutace: Měňavým rasám umožňuje rychlejší a méně bolestivou přeměnu. A nejen to. Transmutace propůjčuje přeměnit pouze část svého těla do podoby zvířecí, či podoby druhé. To znamená, že pokud se měníte v nějakého opečence, můžete si nechat narůst peří, nebo dráby. S křídly je to poněkud horší. Dorostou pouze do velikost, kdy je s nimi možné pouze plachtit a ne aktivně létat.
...

Vybrané dovednosti jsou od toho, abyste si je vybrali. Zde je pouze napsáno ke komu se hodí a jejich možné využití. Psychiku může mít klidně vlkodlak, Manu může mít i Gatakhúul, pokud se naučí v pozdější části hry ovládat magii. Zkrátka si berte vybrané dovednosti tak, s nimi mohli pracovat… Výběr je však na vás.

Inventář: Do inventáře si přidávejte nějaké to základní vybavení. Můžete sebou tahat nějaké oblečení, brašnu a pár zbraní. Nedělejte však ze sebe chodící zbrojnici. Přece jenom by se špatně cestovalo s těžkým kulometem nebo čtyřmi obouručními zbraněmi. S mírou prosím.
Obrázek: Můžete použít fotky, kreslené obrázky, ale ne manga. (Nemám proti manze nic, ale není to moc realistické) Obrázků můžete mít maximálně tři krom přeměny (takže čtyři). Pokud jste Gatakhúul, je dost možné, že vám přeměnu nakreslím na požádání, ale bude to nějakou dobu trvat.

Kontakt: Sem dejte kontakt, nejlépe mail, na kterém vás zastihneme.

A pokud jsi prošel tímto psacím peklem, ráda bych Ti poděkovala, že ses rozhodl zaregistrovat se právě sem!

Nivaz

Nivaz Getori

28. března 2016 v 15:55 | Nivaz


ID:Nivaz (Niv)

Jméno postavy: Nivaz Getori
Věk: 2000 let
Rasa: Hybrid elfa (převaha temný elf)
Level:1
Třída: Obojetný
Typ: Haeilomnaith

Typy podle tříd zaměření

28. března 2016 v 14:19 | Nivaz
Třídy
Třídy jsou celekm tři, Bojovník, Mág, Obojetný
Bojovník bojuje pouze sečnými a hmotnými zbraněmi, mág bojuje jen kouzly a obojetný kombinuje boj a magii.
Jen jedním smíte být a jen jeden typ si smíte zvolit. Dle toho budete boovat a nezapomeňte na kreativitu zbraní. Navíc i zde se dozvíte co všechno jako zbraň v iscaraalu použít, neboť je zde i napsáno, co jaký typ používá.
Dohromady zde máme 21typů a každé třídě jich náleží sedm. Tak sy stačí jen vybrat.

Typy
Zde se dozvíte něco o svojí specializaci, typu, ve kterém pak budete hrát.
Jedná se o třídy jako v klasických rpg.
Buďto si zvolíte, že jsem mág, válečník, zloděj a jiné třídy. To jen tak pro ujasnění.
Až si zvolíte svou třídu, budete se podle toho řídit na příběhu, ale pokud vaše postava bude chtít v průběhu hry přejít ne lehčí, nebo těžší styl, může se časem přetrénovat.


Typy třády Bojovníků



Válečník:
Válečník je oblečen v těžké plátové zbroji většinou se štítem a kopím, nebo i bez štítu s obouručními zbraněmi jako je obouruční meč, dvoustranná sekera, kladivo, kopí. Jeho doménou jsou síla a výdrž. Obratnost a rychlost trochu pokulhává.

Šermíř:
Bojovníci jsou o mnoho obratnější, než Válečníci. Důvodem je lehká zbroj, která téměř neomezuje pohyb. Bojovníci bojují většinou meči, nebo středně těžkými obouručními zbraněmi, jako je kosa, nebo Siderakt, zvláštní obouruční zbraň která vypadá, jako dvoustranná kosa. Ale nerozdávají takovou bídu jako válečník s těžkým obouručním mečem, nebo dřevcem, pokud tdy počítáme sílu úderu...

Kejklíř:
Kejklíři jsou uzpůsobení k používání lehkých a rychlých zbraní. Většinou to jsou dvě dýky, vrhací nože, nebo dokonce ostnatý bič. Pohybují se v lehké zbroji a jsou v ní velmi obratní a tiší.

Střelec:
Střelec střílí a to buď lukem, nebo kuší, které dostřelí na kratší vzdálenost, ale prorazí víc. Pak je zde možnost mít foukačku či ostrý bumerang.

Krarebit:
Karebit je vysoce specializovaný typ boje. Lidé, kteří se zabývají tímto stylem boje používají meče, sekery, nebo srpy přitavené k řetězům a tím rozdávají bídu okolo sebe na celkem slušné vzdálenosti, nebo bojují i blízko. Ovšem jejich zacházení se zbraní na konci řetězu a somotné švihání řetězem je jejich nejvštší doménou. Často byvají ve středně těžké, nebo lehké zbroji.

Maltyzaahn:
Maltyzaahn je druhé zvláštní umění boje. Jedná se především o jezdce na koních se zebraněmi s dlouhou rukojetí a lehkou špičkou. De facto kopjník až to, že většinou používají ohněm očarované obří kovové dřevce, trojzubce, nebo tupé a pevné hole. Jezdí v těžkých, nebo střednětěžkých zbrojích.

Woltahdaein:
Woltahdaein je další zajímavé zaměření. Tito bojivníci používají k boji ocelové drápy, nebo samotné okované pěsti. Jsou velice rychlí a používají lehkou zbroj. Jsou velice zákeřní a specialozivaní na blízko.

Zaměření mágů:

Živelný:
živelný mág je mág, který se specializuje na magii překvapivě živlů. Může ovládat všechny základní živly, čili oheň, vodu, zemi, vzduch, blesky, a pak také i jiné, jejichž svitky, nebo knihy musí najít. Samozřejmě mu nebrání nic v tom, aby se učil i jiné, než živelné magie, avšak jelikož je specializován na tento typ, budou magie z této 'školy' vždy nejsilnější.

Temný:
Mág zabývající se temnými uměními. Aspoň tak jsou tyto magie nazývány, ne však zakázány. Jsou jen velmi ojedinělé, protože ne všichni na ně mají žaludek a hlavně schopnosti. V tomto zaměření je totiž jedna z nejnáročnějších magií, a sice nekromancie. Avšak mágové tohoto typu se zabývají magií stínů, černou magií, prokletími a ovládáním. Z úplně začátečním prvním magiím se však řadí i oheň a blesky.

Illuzionista:
Illuzionisté se zabývají jak jinak, magií iluzí, která dokáže opravdu divy. Ale nespadá to toho pouze dělání iluzí, ale také hraní si s protivníkovou myslí, a sice to, že mu mohou narušit celkové vnímání, světa, oklamat zrak, či dokonce znemožnit díky iluzi nepřítelovi útok. Illuzionisté si mohou slušně pohrávat.

Vyvolávač:
Vyvolávači překvapivě vyvolávají a to jaké si nízké bahkleirany, živelné rarášky nebo vázané zbraně, nebo dokonce i některé nižší mýtické bytosti Iscaraalu a samozřejmě éterická zvířata. Na všechno je nutná autorita a podle toho co faahe vyvolá, se nutnost autority zvyšuje. Záleží na síle vyvolaného. Zbraně k vyvolání autoritu nepotřebují a jejich výhoda je ta, že proniknou skrze zbroj. Vyvolávači mimo jiné mohou vyvolat útok od jiných mágů. Útok se obrátí ovšem proti nepříteli.

Psychik:
Jedno asi z nejobávanějších zaměření. Ale ovládnout magii tohoto typu není vůbec jednoduché. Psychikové mají obzvláště silnou mysl a vůli, které jim pomáhají opravdu výborně ovládat telekinezi, nebo se dostat do hlavy protivníka a vyvolat různé vzpomínky emoce, pocity. Také jej mohou donutit i k sebevraždě. Dále je možné vaší vůlí-tedy telekinezí odklonit některé z nepřítelových útoků a poslat na něj spršku zbraní, kamenů a jiných záludných předmětů.

Měnič:
Měničové jsou ti, kteří se překvapivě mění, nebo mění okolní věci, nebo spíše někoho. Vlastně ekvivalentem měničů je kletbař, ale to zní opravdu hrozně. Tyto faahe využívají kletby a mohou tak někoho zkamenět, zaklít tak aby zůstal na jednom místě, či mu prostě znemožnit útočit. Zároveň může zaútočit jeho útoky, zaklít někoho tak, aby se jeho útoky obrátili proti němu a jiné vymoženosti.

Kartář:
Jedno z velmi netradičních umění. Sbíráte magické karty, a každá karta má jinou kresbu tedy i jiný útok. Spočívá to v tom, že vlastně faahe hází, nebo označuje manou aktivované karty proti nepříteli. Záleží na kresbě karty a podle toho se něco stane. Ohnivý výbuch, magický štít, 'klonování', teleporty a jiné. Kartářství je silné magické umění, u kterého občas vlastník potřebuje autoritu.


Obojetná zaměření

Haeilomnaith:
Faahe bojující obřími očarovanými obouručními zbraněmi. Očarování jsou nejčastěji éterická, ohnivá, bouřná, mrazivá. Ale najdete tucty dalších očarování, která jsou vhodná pro bojování. Haelomnaithé používají taktéž očarované zbroje, které zvyšují odolnost, nebo manu a mohou si tak posílit očarování svých zbraní. Mají také možnost ovládat magické útoky, pokud ovšem nedrží zbraň v obou rukách. Mohou mimo jiné třímat i dřevce, nebo halapartny. S tím mohou jet i na koních.

Eftenor:
Eftenoři jsou vlastně Mohargové a Rahmohargové, čili ti, kteří bojují svými hlasy a hudebními nástroji. Mohou používat jakýkoliv hudební nástroj, který poté převezme jejich manu a může 'útočit.'Eftenoři bojují převážně píšťalami, lehkými bubny, houslemi a jinými menšími smyčcovými nástroji, nebo i loutnami, harfami a dudami. A občas se stane, že hrají i na kytaru a ukulele. Na klavír a jiné těžké nástroje hrát mohou také, ale ty jsou krajně nepraktické. Eftenoři mohou také mít i po ruce jiné zbraně. Prakticky mohou mít i těžkou obouručku. Tyto faahe vlastně jsou univerzální v univerzálních.

Dýkař:
Dýkař je faahe bojující očarovanými bodnými, sečnými, ale i tupými jednoručními zbraněmi. Očarování se moc neliší od Haeilonaitha, ale zbraně jsou rychlejší a hlavně pokud nemáte v obou rukách zbraň, můžete sešlehat nepřítele vaší magií a jak je u nás zvykem, polechtat mu střeva. Dýkař bojuje většinou v lehké zbroji, která také může být očarována.

Palhadiin:
Palhadiini mohou nosit jak těžkou tak i lehkou zbroj, v podstatě jim to je jedno. Bojují však velmi netradičními zbraněmi, a sice ostnatými biči, nebo meči a různými čepelemi na řetězech. Mají většinou ohnivé, bleskové, nebo dokonce vzdušné očarování. Někdy mohou mít i éterická očarování, která ignorují brnění. Palhadiini většinou bývají těžcí protivníci. Ti v lehkých zbrojích bývají velmi obratní a ti v těžkých jsou velmi nepoddajní a mnoho vydrží.

Zuukytaan:
U Zuurkytaanů je také jedno, do čeho se zrovna navlečou. Bojují v lehkých i těžkých zbrojích či v róbách. Ale róby jsou velmi ojedinělé. Bojují hlavně očarovanými pěstmi, drápy na rukou a dvoj-čepelemi. Výhoda toho je, že mohou sekat a sesílat kouzla zároveň. Většinou mají éterická a vzdušná očarování.

Čarostřelec:
Čarostřelci jsou lidé střílející očarovanými luky, kušemi, praky nebo i ostrými bumerangy. Mají jakákoliv očarování, která uškodí. Bojují v lehkých zbrojích, jsou velmi obratní avšak většinou leví na blízko. Krom toho také vrhají očarované vrhací nože, které jsou krajně nepříjemné. Dále také mohou ručně sesílat kouzla.


Runař:
Runař je velmi zvláštní zaměření, neboť nebojuje zbraní, jako zbraní, ale mlátí faahe po hlavách svým štítem. Je to svým způsobem obranné zaměření, nicméně hodně slušně se s ním dá útočit. Obzvláště pokud se na štít přidělají ostny, nebo se mu nabrousí hrany. Navíc runař není od slova runa jen tak pro nic z nic. Používají tyto znaky a kombinují si je a dávají na štít tak, aby jím mohli způsobit větší poškození a hlavně aby se jím mohli také aktivně bánit. Většinou to bývají velké štíty, minimálně met padesát. Ale mohou být i menší. Faahe většinou chodí v těžkých zbrojích, ale i lehké nejsou výjimkou.


Ruiny Rograthu

28. března 2016 v 0:33 | Nivaz |  Kroniky
Ruiny Rograthu
Rograth je starověké částečně podzemní město ležící na jihu a budované v prvních dvou stoletích od objevení Světadílu.
Je jedním ze dvou měst, jehož část je skryta pod zemí a téměř nedobytná. Ale proč se o tomto místě hlavně mluví. Je psáno, že někde v jeho ruinách, konkrétně v katedrále Raghaat, by se měl ukrývat další z mocných a velmi chtěný artefaktrů. Svitek proměny. Celkem jsou tři svitky, které lze najít a použít na sebe. Když použijete všechny tři, jejich moc se spojí a vy se budete moci přeměnit… na co, to nikdo neví. Ví se, že první svitek je svitek ducha, ale zbývající dva se staly neznámou.
Avšak jak to tak bývá, nic není zadarmo. Říká se, že na svitek je proklet a ten kdo ho uzme, na sebe přivolá kletbu přízračného Bahkelirana, který ho bude provázet, spíše se vždy zjeví na všech místech, kde je svitek. Bahkleiran se schopnostmi vyvolávání, kterého následují nemrtví.

Pokud budete chtít všechny svitky najít, je to obtížnější, než se to zdá být. Svitky mají oddělené informace, každý zvlášť. Informace o ostatních svitcích na sebe totiž nenavazují. A informací není moc, jako obvykle.




Kožoměnec

28. března 2016 v 0:23 | Nivaz |  Rasy
Kožoměnec
ZNAK


Kožoměnec je rasa, která má jako jediná schopnost proměnit se do libovolného zvířete. Zvíře je však ve své přirozené formě. Zvíře může být cokoliv. Od čolka ve vašem rybníčku po slona, nebo žirafu. Je jedno, kým vaši rodiče byli. Ať už je váš otec medvěd a matka krokodýl, vy se klidně můžete narodit s přeměnou v sokola. Co je však na přeměnách zajímavé, jsou stálé vedlejší účinky. Čím jste starší, a čím více zůstáváte v kůži svého zvířete, tím věší je šance, že vám něco ze zvířete zůstane i v lidské podobě. Ale tento proces e velmi pomalý. Teprve když dosáhnete tří stovek let, mohou se začít objevovat první, známky přebírání podoby. To vám mohou na rukou zůstat drápy, po těle se vám mohou rozrůst šupinky, změnit se oči, nebo místy se ve vlasech mohou objevit i peříčka.
Kožoměnci jsou talentovaní zejména na krádeže a plížení… tedy pokud se neměníte v slona. Pardon, ale vidět slona vykrádat banku… nevím jak moc je slon na náměstí a v bance nenápadný. Ale to bereme lidskou podobu. V přeměně můžete být klidně slon a rozrážet, co vám přijde do cesty.
Kožoměnci mohou ovládat pouze jednu magii a to magii vyvolávání.

Člověk

27. března 2016 v 23:58 | Nivaz |  Rasy
Člověk
ZNAK


Není co dodat. Snad je to, že člověk jako jediný je schopen převzít jinou rasu a v průběhu život ji jednou změnit. A před tím než se stane jinou rasou, dokáže se naučit všechny druhy magie a pak je používat. Samozřejmě neučit se všechny magie není vůbec lehké. A dokážou zacházet se všemi zbraněmi. Navíc se to zdá jako nepříliš důvěryhodným faktem, je člověk uznáván v Iscaraalu mezi jinými Faahe jako plnohodnotným.
Každý totiž zná ty řeči démonů o tom, že člověk je smrtelný a nic neumí...

Elfové

27. března 2016 v 23:53 | Nivaz
Elfové temní a lesní
ZNAK
Elfové jsou jedny z mála všestranných faí. Mají dva typy. Lesní elf a Temný elf. Lesní elfové ovládají magii země a vzduchu. Jsou to přeborníci ve střelbě z luku a se zacházením s dýkami. V lese se vám ztratí a už je nikdy nenajdete. Jsou obratní a mají výdrž, kterou mnozí postrádají. Jako ostatně všechny rasy, mají i elfové zesílené všechny smysly. Zajímavostí je, že nejedí moc masa a mnozí vůbec. Umí relativně hezky zpívat a jsou spjatí s přírodou. Jako odchylku své magie mohou užívat krystaly, nebo lávu.


Temní elfové jsou na tom o trochu jinak. Umí úžasně zacházet s meči, nebo dýkami, ale i středně těžkými obouručními zbraněmi. Umí ovládat magii ohně a blesků a vynikají v síle a rychlosti. Odychylka magie je modrý oheň a kov. Nejsou moc spjatí s přírodou, ale za to to jsou rození tiší zabijáci. Umí se dobře plížit a není lehké je přelstít. Temní elfové se neutvrzují v masopustu. Za to si pořádně libují v temné společnosti. Jsou také trochu tajnůstkáři.

Démon

27. března 2016 v 23:27 | Nivaz |  Rasy
Démon
ZNAK

Démonů je opět celá řada. Existují Padlí andělé, vyšší démoni a nižší démoni. Padlí andělé ty jsou však mimo hru. Nejvíce zastoupení jsou zde nižší démoni, kteří mají ale dost síly na to, aby nakopal zadky mnoha oponentům. Nižší démon je do věku 650 let. Od tohoto věku to jsou vyšší démoni. Tyto fae jsou relativně všestranní. Umí ovládat magii, ale stejně tak, jako mnoha rasám již ani zbraně cizí nejsou. Démoni nejsou alergičtí na nic, ale neplatí na ně ani svěcená voda. Tedy v Iscaraalu… protože svěcenou vodu v Iscaraalu nenajdete. Démoni používají nejvíce ohnivou magii, dále magii iluzí, blesky, nebo vyvolávání a dokáží se i na krátkou vzdálenost teleportovat. Ohnivá magie je vrozená a ostatní magie se mohou naučit dodatečně.
Démoni se dají zlikvidovat magií i normálními fyzickými útoky.