Na blog se právě umisťují systémové postavy. Nedá se za ně hrát. Až budou sepsány, budou se k nim vázat zakázky.

Červenec 2016

Rozložení času

28. července 2016 v 14:40 | Nivaz |  Informace
Rozložení času
I Iscaraal má nějaký ten čas, kdy se všichni probouzí, kdy jsou aktivní a kdy by teoreticky měli jít spát, nebo se věnovat večerním aktivitám.
Inu zde najdete nějaké ty podrobnosti o tom, jak se je to s normální hrou, či akcí. Samozřejmě osud má právo zpomalit, či zrychlit čas tak, aby průběh hry byl plynulejší. Nicméně zde máte standardy, které budou až na výjimky platit.
Svítání a den začíná v 6:00 našeho času. V tuto dobu prostě v Iscaraalu svítí slunce a když ne, probíhá nějaká nekalost s počasím, a sice bouřky, mlha a jiné záludnosti matky přírody.
Kolem 20:00 hodiny nastává soumrak, tím pádem noc. To však neznamená, že nemůže být počasí nekalé. K nocím také náleží úplněk, který bude pro zjednodušení každého 20… pokud bude úplněk, vlkodlaci se téměř samovolně proměňují.


A nyní časové rozložení akcí


To je trochu jiné. Může se samozřejmě střídat den a noc, ale prakticky u akcí se tak trochu na čas nedbá. Hraje se den, a když strůjce (osud) napíše, že je noc, automaticky třeba i po dvou dnech nastává noc. Prostě, jak již několikrát bylo psáno, osud, nebo-li strůjce může hýbat vším.

O životě a smrti

27. července 2016 v 23:04 | Nivaz |  Informace
O životě a smrti
Tento článek se NEtýká vašeho odchodu ze hry, nýbrž něčeho, co vaši postavu v příběhu může navždy ovlivnit, ale také nemusí. Nebo jen dočasně.
Abych pravdu řekla, tohle mi přišlo dosti zajímavé a dosti neokoukané a poměrně zábavné. Přinejmenším si myslím, že to zlepší možnosti interakce.
Tou velmi kritickou změnou je:


Možnost úmrtí postavy ve hře

Neděste se této změny. Pokud se budete snažit, úmrtí budou vždy velice vzácná, přesto možná. Zemře-li však vaše postava v příběhu, nemusíte se strachovat, že jste o ni na dobro přišli. Bude i šance, jak vaši postavu oživit znovu za ní hrát, tak jako dřív. Jen s menší amnézií na začátku a tak. To jak oživit mrtvou postavu se vždy nějakým způsobem dozvíte. Možná bude časem v obchodě něco na oživení postavy.

Snad tuto změnu oceníte a snad to bude i další možnost, jak se zabavit a zlepšit interakci.

Předběžné informace

18. července 2016 v 12:00 | Nivaz |  Informace
Předběžné informace
Sám název už o sobě říká, o co půjde.
Až se vrátím z praktik, což je někdy kolem 27. 7., pobudu zde jen pár dní a opět se vytrácím na dovolenou, to jen abyste s tím počítali.

Nicméně potom nás bude čekat pár řekněme změn, některé menší a některé dost velké, které snad urovnají všechny problémy.
· Právě jedním problémem je levelování postavy, které se snažím vyřešit. Ač se to zdá lehkým úkolem, není tomu tak. Tak mi držte palce, ať vymyslím něco, co není ještě větší hloupost. A také náš čeká úplně jiné rozřazování dovedností na začátku, čili v registraci.
A asi poslední dodatek k tomuto bodu, a sice to, že všechny budou, jak si řekněme tři třídy zaměření, a to čarovné, bojové a obojetné. Tyto názvy jsou zcela provizorní.
·
Dále bych se zmínila o tom, že v rámci jiného systému budou přidán do hry i jiná originální zaměření a v další řadě pár nových ras. Avšak aby nebylo moc ras, některé budou stáhnuty a nahrazeny právě originálními. Avšak stažené rasy nezaniknou úplně, budou jen na přímé vyžádání.
·
Nyní a nejspíše jedna z věcí, která změní a poskytne další interakci ve hře, do hry nejspíše přibydou i peníze, za které budou moci být pořízeny jiné věci, lepší zbroje, 'koně,' a jiné možnosti interakce a podobně. Prozradím, že k některým bude i za potřebí nějaké autority.

· Další příjemnou změnou by také mohla být i nová mapa, na kterou jste nejspíše čekali dost dlouho, protože nadpis Provizorní verze tam straší od začátku hry. Nicméně jsem si jistá, že od této mapy jsem nasbírala další dovednosti a tak budoucí mapa bude lepší a také mnohem podrobnější. Což mě dostává také k tomu, že bude konečně zveřejněn nějaký ten článek o "politických poměrech" v Iscaraalu.
Co se ještě lokací na mapě týče, většina jich změní název, ale ty základní lokace, jako Gallathain, Šedoskalí a tak zůstanou stejné.

A to už je nejspíše všechno co vás bude čekat, až se vrátím ze svých dovolených. Asi se slušně zapotím, ale to vy po zveřejnění těchto změn také. O:D

Škůdce v Šedoskalí-hodnocení

17. července 2016 v 20:25 | Nivaz |  Akce
Vyhodnocení akce Škůdce v Šedoskalí
Takže naše malá a první akce je u konce a já všem zúčastněným děkuji, že si udělali na toto čas.
Co se samotného průběhu akce týče, doufám, že vás všechny alespoň trochu bavila. Sice chápu, že běhání po sídle není moc záživné, ale pak ke konci to bylo snad o trochu lepší.
Kdy bych mněla já zhodnotit akci, řeknu, že se mi líbila. Všichni se snažili zapojit.
Co se konečné akce týče, chudák zloděj. Každopádně je důležité, že byl tento škůdce dopaden, imaginární šunka vrácena na svůj zlatý piedestál a vše co bylo odcizeno, snad bylo navráceno.

No a jelikož jste se tak pracně snažili napsat ty posty tak vám nedám nic
Dělám si srandu, tady jsou vaše odměny :D

Nivaz: Rychlost +2
Obratnost +1

Rhambwört: Magie+1
Obratnost+2

Niamh: Magie +2
obratnost +1

Morrígan: Obratnost+ 1

O Magii a síle

17. července 2016 v 19:41 | Nivaz |  Informace
O magii a síle


Jistě víte, že se zde síla magie určuje podle věku, množství many a dalších menších bodů, které jsou uvedeny v pravidlech, avšak to od kdy dosáhnete lepší úrovně v magii, to nikdo neví.
Abych to osvětlila.
Když si zvolíte body magie v registraci a máte určitý věk.
Například vám bude 925 a úroveň magie, na které začínáte je 27.
To znamená, že level vaší magie je sice 27 ovšem a s vaším věkem je level 27 o mnoho silnější, než level člověka s věkem 210 s levelem magie27.

Nyní druhý případ, který může nastat.
Pokud je vám například 230 a úroveň vaší magie je na levelu 62 a střetnete se s protivníkem, kterému je 697 a jeho magie je na levelu7, nastává jistý problém. Kdo z koho. Avšak existuje řešení. Zde pro změnu hraje roli výdrž a mana protivníka, vlastně samotná úroveň magie. To znamená, že i když jste třeba vy nižšího věku a máte úroveň magie 62, je jasné, že to s ní umíte a tak vás silná kouzla méně vyčerpávají. Kdežto nepřítel může mít vysoký věk, ale pokud má nízký level, znamená to, že kouzla jsou pro něj mnohem náročnější. Tím pádem nezáleží až tolik na věku. Nepřítelův 7. Level je sice silnější než 7. Level někoho mladšího, ale stále slabší, než váš 62. s nižším věkem.
Také může nastat situace, kdy se díky věku mohou odlišné levely magie rovnat.
Takže nyní obecně bez ohledu na věk.

Rovnost sil magií
každý level od deset vyšší si je rovný, pokud je mezi protivníky věkový rozdíl 300let
Takže 120 let a 30 level je rovné jako 420 let a level 20

Zde bude relativně podrobně vypsáno po určitých levelech, jak sílíte v magii.
Ještě je také dobré říct, že všechny dovednosti mají maximální level 250, včetně vybraných.



Level 1-10
Na této úrovni je magie v začátečním stádiu. Je slabá a většině oponentům dokáže udělat jen pár škrábanců, ale v některých případech může být pořádně otravná. Zároveň nositel musí být trochu opatrný, neboť díky nejistotě a nestabilitě kouzel se může stát, že magie půjde proti vlastníkovi.
Vlastník navíc dokáže jen pár malých kouzel, která ho po krátké chvilce vyčerpají.
Mezi těmito úrovněmi vždy probíhá zlepšení.

Level 10-25
Kouzla se přestala obracet proti vám (vííhííí) a jste už na aspoň trochu snesitelné úrovni. Už jste v průběhu těchto úrovní schopni zavařit svým nepřátelům, a pokud máte nějakou autoritu, již dokážete někoho slabého jaksi zmanipulovat, aby se přidal na vaši stranu. Všechna kouzla vás vyčerpávají, ale na až tolik, jako na předchozích levelech. Mezi těmito levely probíhá opět postupné zlepšování.

Level 25-50
Nositel už je na tom se svou magií o dost lépe. Umí více silnějších útoků, avšak největší problém tohoto stádia je, že veškeré útoky začínají ubírat větší množství energie (many). Ale množství energie, které máte se také v průběhu těchto úrovní, se relativně dost zvyšuje, protože čím více kouzla ubírají many, tím více se mana natrénuje.

Level 50-70
Už o sobě můžete říct, že jste relativně silný mág. Vaše kouzla jsou schopna dost dobře poničit jakéhokoliv protivníka, který je v přijatelném stáří vůči vám. Kouzla už nevyčerpávají tolik many (energie) jako v předešlých levech. Na 50.levu ještě ano, ale výš už ne. Na 70. Úrovni si můžete říct, že jste opravdu dobří. Opět mezi levely probíhá zlepšování a hlavně se zvyšují počty všech kouzel. Na víc od těchto úrovní lze s velkou námahou kombinovat více magií dohromady… Pozor, některá kouzla se mohou vyrušit, ale u vody a ohně toto neplatí.

Level 70-100
Magické problémy jsou velmi ojedinělé a všechna kouzla již dokáží i relativně rozdrtit protivníka. Hlavně ta silná. Ovšem všechny typy kouzel jsou dost silné. Kombinování magie je na trochu lepší úrovně avšak jakékoliv kombinované kouzlo je ještě velice náročné. Někdy kolem úrovně 90 namíchání kouzel a magií nespotřebujete tolik energie… přesto vás vše samozřejmě značně vyčerpá.

Level 100-130
Na těchto levelech si říkejte pomalu velmi pokročilý mág. Vaše kouzla rozdávají bídu a moc vás nevyčerpávají. Kombinace magie jsou o dost snazší a také se vám otevírají nové velmi silné magie, které byste před tím nemohli ovládat. Pořád se zlepšujete, ale nikdy nejste neporazitelní.

Level 130-170
Na této úrovni je nositel expertem, který nemá problém zkombinovat tři magie. Jeho silné útoky jsou pro většinu silnějších potvor devastující. Je tu však zase krize, že kouzla vyčerpávají manu daleko více, ale není to tak drastické, jako u nižších levelů, kde tato krize existuje. Faahe je opravdu silným mágem

Level 170-210
Již můžete být jmenováni mistrem svého oboru. Umíte velmi silná kouzla a jste schopni se učit ty nejsilnější dostupné magie. Zároveň krize pominula a vy tak máte prostor pro ještě lepší manévrování se všemi vašimi kouzly a kombinacemi. Zlepšování pořád pokračuje.

Level 210-249
Vaše mistrovství je nezpochybnitelné a jste en kousíček od toho, kdy už se nemáte co učit. Takovéto magické úrovně dosáhl zatím pouze málo kdo. Vaše útoky zasluhují jen jediné slovo. Devastující

Level 250
Už se víc nenaučíte…Vaše magie dosáhla úrovně velmistra.


Agorameei

12. července 2016 v 21:54 | Nivaz |  Rasy
Agorameei [Agoramejí]
ZNAK
znázorňuje bytost na světla tak i ve tmě

Agorameei je další Iscaraalskou velmi zvláštní rasou, zejména co se vzhledu týče. Nemají obličej, ale s tím už jsme se setkali u proměněné podoby u Gatakhúulů. Ve své pravé podobě mají také čtyři ruce. Rozdíl je v tom, že na konečkách prstů mají velmi ostré drápy, které dokáží velmi dobře používat. Nicméně dokáží na sebe vzít podobu člověka, ale ke Gatakhúulům mají převelice daleko.
Agorameei jsou hlavně uzpůsobení k používání magie, a sice magie vyvolávání a samozřejmě i magii útočné, hlavně co se ohně a dokonce i světla týče. Od přírody jim je předurčeno být vynikajícími čaroději. Ovšem Agorameei mají více odvětví. Nemyslící, nekomunikující bytosti, co se zdržují v části Iscaraalu, kam nikdo nejde a nemůže. Tyto bytosti najdete v úplné tmě, kde mají de facto plnou moc. Ovšem největší prim a ostatně zvláštnost této rasy je podivuhodná.
Agorameei jsou na světle průhlední, jako duchové. Projdou skrze stěnu, nemohou být fyzicky poškozeni, ale ani oni sami nemohou fyzicky škodit. Proto za denního světla používají magii. Ti myslící, jsou na tom s touto vlastností stejně. Však jakmile zapadne slunce, stává se z jejich éterické podoby podoba hmotná, které se již dá uškodit. Ale není to vůbec lehké.
Velmi zvláštní je, že se všem Agorameei občas říká Proutěná panenka. Nikdo přesně neví odkukud to pochází, ale říká se, že existuje místo, odkud všichni Agorameei pochází a že v tomto místě je i tato první bytost schovaná v artefaktu, který vdává neviditelnou záři. Díky tomu jsou Agorameei ozářeni a zároveň ve tmě. Jsou fyzicky nedotknutelní, ale sami díky tomu mohou způsobovat fyzická zranění. Což znamená, že jsou vlastně v této oblasti nesmrtelní.
Ovšem existuje artefakt, který dokáže zlomit ono neviditelné světlo a popálit tak všechny příslušníky této rasy. Ovšem tento artefakt se nalézá v temnotě, jež střeží samo ticho.

 
~případně hledejte něco co má čtyři ruce a vadný obličej~

kde hledat obrázky:
http://orangesavannah.deviantart.com/



Ulehčené čtení-info

10. července 2016 v 18:34 | Nivaz |  Informace
Tak a jelikož nejsem moc dobrý ve vymýšlení názvů v oblasti informací, raději přejděme k tomu, co se změnilo. Doufám, že vás tato nepatrná, nicméně snad užitečná změna potěší.
Jedná se o zjednodušení čtení, hlavně co se kronik týče. Vzhledem k tomu, že za tu krátkou dobu, co tento blog je, se tu nahromadilo dost legend a vy, jako hráči kteří byste si je případně chtěli přečíst, pořád musíte dávat šipku zpět a klikat na tu příslušnou legendu. Což si přiznejme, není zrovna nejpohodlnější pro plynulé čtení.
A tak jsem se rozhodla udělat malou vychytávku-> u každé legendy je šipka, díky které můžete přejít hned na další legendu, bez vracení se zpátky do kronik. Navíc jde to samé udělat i na zpět a tak si v klidu můžete postupně po jedné legendě číst další, aniž byste se zaobírali mnohými kliknutími.

Mimo jiné, přemýšlím, že i to samé udělám u atlasu, dokud je ještě čas a zvířat je málo. Pokud byste chtěli podobnou vychytávku (a zabít mimo jiné admina), tak do komentářů rozhodně napište.
Budu ráda za vaše vyjádření k této novince a vyjádření k rozšíření této funkce.
Díky, doufám, že tuto změnu oceníte

Nivaz (Váš kus sýra)

Andhal

4. července 2016 v 22:25 | Nivaz |  Atlas
Andhal
Andhal je sudokopytník příbuzný losu. Je poměrně veliký a docela i útočný, hlavně co se samců týče.
Samci nemají klasické paroží, jako losi, ale mají jej podobné nějaké africké antilopě.
Tito sudokopytníci žijí ve stádech, v počtu okolo sedmi až dvanácti kusů. Zpravidla jsou stáda harémy, které si samci velmi agresivně brání.
Andhalové žijí v jehličnatých lesech na severu Iscaraalu, občas se objeví i v severních horách. V zimě však migrují na jih. Migrují obrovská stáda, ale ne tak velká, jako jsou tahy pakoňů nebo sobů karibu.
Touto dobou také probíhají Andhalí námluvy. Přítomní už z velké dálky moou slyšet hromové řvaní samců. Bohužel to nijak moc dobře popsat nejde.
Samice rodí vždy jedno bezrohé mládě, které de facto stojí na chůdách a téměř neumí chodit. Velmi rychle vyrostou do své dospělé velikosti.
Mimo jiné, při tazích těchto sudokopytníků je zvýšená aktivita Dammarrů Stepních, kteří velice často a rádi loví tuto zvěř.