Na blog se právě umisťují systémové postavy. Nedá se za ně hrát. Až budou sepsány, budou se k nim vázat zakázky.

Jiný systém levelování

18. srpna 2016 v 10:31 | Nivaz |  Informace

Jiný systém levelování

Takže dámy a pánové, máme zde nové levelování a s tím například nadcházející těžkosti, ztrátu orientace, nervy na pochodu a jiné záležitosti. Samozřejmě zase vtipkuji, ale nový systém vtip není.

Rozřazení nových dovedností na začátku registrace
Jak jsem tak o tom přemýšlela, dospěla jsem k závěru, že nejlepší bude, když já sama určím, kolik budete mít dovednostních bodů u svých dovedností/talentů. To znamená, že u registrace nyní každý napíše ony požadované kolonky, bez dovedností. Avšak abyste se neděsili. Všechno se bude určovat podle zájmů, rasy, částečně podle věku, povahy a co jste udělali za paseku v příběhu. Takže nečekejte od admina… "Hm, tak tomhle člověku dáme random sílu třeba 40 i když je to mág…"
Nyní systémy jednotlivých tříd. Třídy budou tři a to Mág, Bojovník, Obojetný. Každá z těchto tříd bude mít vlastní typy a vlastní systém levelování, na který si budete také muset dávat pozor. Nuže přistupme k těmto třem.
Navíc, nelevlujete se jen při akcích na to nezapomínejte. Pár dovednostních bodů lze získat i interakcí s prostředím a
jiné.


Bojovník
Bojovník je klasické bojové zaměření, které výhradně používá fyzické zbraně, jako luky, meče, dýky, siderakty, biče a jiné. Prakticky může používat i větev, ale to není zrovna dobrý nápad proti nepříteli v plátové zbroji.
Bojovník má hlavně zvýšené bonusy co se týče síly, výdrže, obratnosti a rychlosti. Záleží také na rase a typu zaměření a toho, co faahe prožila. Samozřejmě není možné vynechat věk, protože starší mají víc zkušeností s bojem, více natrénováno, tedy ve většině případů.
Je také přidán level třídy, který určuje velikost bonusů k jednotlivým dovednostem a také určuje celkovou sílu.
Takže až budete chtít mezi sebou bojovat, podívejte se na level a věk vašeho protivníka.
Pokud půjdete někam do hrobky, osud napíše nějaké informace po představení nepřítele.

Zaměření bojovníků
Válečník, Šermíř, Kejklíř, Střelec, Karebit, Maltyzaahn, Woltahdaein.

Levelování bojovníků bude následující:
Sbíráte nějaké číslo, něco jako zkušenosti a asi to ony zkušenosti budou. Každé vylepšení vaší dovednosti bude stát určitý obnos tohoto čísla. Se zvyšující se sílou dovednosti se zvyšují i náklady na přidání dalšího bodu. Poté až dostáhnete v nějaké dovednosti čísla končícího na 0 (10,20,30-240), pokaždé se vám zvýší level vaší postavy.
Ovšem body k dovednostem nebudou ani trochu levná záležitost. Předejdeme také velmi rychlému narůstání levelů.

Takže shrňme si to:
Nasbíráte číslo, číslem si vylepšíte dovednosti, každá dovednost končící na 0 vám zvedne level postavy. Za každé koupení dov. bodu, se zvýší jeho cena.
Level se vám zvýší opravdu jen tehdy, když dovednost bude mít 0 na konci.


Mág
Mág bojuje výhradně kouzly, nebo magickými holemi a v žádném případě nebojují ostrými zbraněmi. Na tuto manuální práci jsou pořádně leví. Ale kuchyňský nůž jim dát můžete. Mágové se mohou různě specializovat, nebo dokonce kombinovat magická kouzla. Ovšem to už je pro ty silnější. Mágové mají bonusy hlavně do magie, jak jinak, poté do výdrže a magie, kterou si zvolili, jako svou prioritu.
Síla magie u mágů se určuje trochu složitějším způsobem. Ovšem to naleznete podrobně zde


Zaměření mágů
Živelný, Temný, Illuzionista, Vyvolávač, Psychik, Měnič, Kartář
Levelování mágů
Mágové sbírají takzvané svitky moci, které se nalézají různě po Iscaraalu, či je mohou koupit za slušný obnos někde v obchodě. Svitkem získají několik dov.bodů do magie a zároveň se jim zvýší i samotný level magie. Ostatní dovednosti, jako síla nebo rychlost se získává v akcích, nikde jinde. Možná když budete mít štěstí.
Do levelování také spadá i získávání nových magií. Nové magie se učí také ze svitků, nebo jakých si prastarých knížek, které se dají pouze najít. Pak se naučí novou magii. Faahe však na nějaké magie musí mít určitou magickou úroveň, jinak toho moc nezvládnou.

Shrnutí:
Když najdete svitek, zvýší se vám jak magická síla, tak i úroveň. Úroveň je vždy o jednu, magická síla je náhodná, ale žádné převeliké divy.
Nové magie se učí pomocí knížek a svitků a na některé je potřeba určitá magická síla.
Ostatní dovednosti se velmi těžce získávají za normálního hraní a rychleji a snadněji při akcích.

Obojetný
Tyto faahe se rozhodli pro magii i boj zároveň. Používají tedy očarované zbraně, nebo kombinují lehké jednočuky a v druhé ruce kouzlo. Dost dobrým příkladem obojetných jsou Mohargové, kteří také mají své zvláštní zaměření na tuto třídu.
Ovšem rozdávat bídu obouruční očarovanou sekerou také není na škodu.
Co se síly týče, záleží sice na věku, ale ne tolik. Záleží spíše na umění kombinace oněch dvou řemesel a to meče a kouzla.
Zaměření
Haeilomnaith, Eftenor, Dýkař, Palhadiin, Zuurkytaan, Čarostřelec, Runař

Levelování obojetných
Sbírají to, co sbírají dvě třídy před ním. Svitky a zkušenosti dohromady, jen s tím rozdílem, že level postavy se zvýší tehdy, když magie a jakákoliv dovednost dosáhnou stejné hodnoty. Zkušenosti se získávají stejným způsobem jako u boje a magická síla roste když faahe čarují, ale i používají sebou očarovné zbraně.


Shrnutí
Faahe sbírá svitky i zkušenosti. Level se zvyšuje tehdy, když magie a dovednost dosáhne stejné hodnoty. Magicá síla roste užívání magie a bojová bojem.
Každý typ bude také samostatně popsán, aby nedocházelo nesrovnalostem. Hlavně y vymyšlené názvy vám řeknou toho asi tolik, jako němý.
Až si tento článek přečtete, jednak mi do komentářů napište dotazy nebo cokoliv co budete mít na srdci a také to, jakou třídu si zvolíte. Level vaší postavy přidám automaticky, a abychom moc nepřeháněli a bylo to po všechny férové, začneme všichni na prvním levelu.
Poté si myslím, že by bylo fér, kdybych rozdělila všem dovednosti podle nového systému. Abychom tak předešli například nějakým neshodám s nově registrujícími se, že vy jste ještě měli možnost dovednosti vybrat si sami.
Takže tím jsem asi skončila.
Doufám, že mě za tuhle změnu nesežerete za živa. Všechno co budete mít na srdci hoďte prosím do komentářů, ať vím, jak na tom jsem :D
Díky za pozornost,

Váš kus sýra
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Rhamb Rhamb | 18. srpna 2016 v 12:42 | Reagovat

Já jsem s novým způsobem spokojený. A také jsi mě utvrdila v tom, že nechci být čistý mág. Sice  skupina obojetných mě docela láká, ale myslím, že k Rhambovi se hodí spíš síla, než magie. Přeci jen jako Wath'rekach má oheň vrozený a něco s ním dovede a to mi stačí. Nepotřebuji si ještě třeba telekinezi podat spadlou knihu a další blbosti :D

2 Rose27 Rose27 | E-mail | 22. srpna 2016 v 12:19 | Reagovat

Bojovník- 10
Mág- 30
Obojetný- 40

3 Rose27 Rose27 | E-mail | 22. srpna 2016 v 12:54 | Reagovat

Mohla bych být prosím Obojetný?

4 Tersdin Tersdin | 24. srpna 2016 v 19:22 | Reagovat

Za Amaris bych určitě brala čistého mága :) S čímkoli ostrým by byla nebezpečná sobě i okolí

5 iscaraal-rpg iscaraal-rpg | 24. srpna 2016 v 20:30 | Reagovat

Dobře, beru na vědomí, profily předělám :D

6 Chylli Chylli | 25. srpna 2016 v 12:37 | Reagovat

Za mě je to stále stejné, pořád bojovní, protože šermířské umění přece jen převažuje, ale mám pořád problém s tím, že umí střílet z luku, ale není střelec. Viz co už jsme spolu řešili, tak snad to půjde nějak i teď :)

7 iscaraal-rpg iscaraal-rpg | 26. srpna 2016 v 12:41 | Reagovat

Půjde to i teď, jen prostě s tím nebudeš tak dobrá. Přesně, jak jsme se domlouvaly. Jinak dobře :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama