hra je na neurčito ve stádiu spánku
registrace nejsou přijímány

Typy podle jednotlivých tříd

4. září 2016 v 19:51 | Nivaz |  Informace

Tak, myslím, že mi můžete pogratulovat, protože jsem vypotila ta zaměření a všechny je sepsala. Tedy ta, co byla potřeba. Pokud tedy chcete v návaznosti na svou třídu si vyberte co co chcete být a napište mi to do komentářů. Zároveň bojovník zůstal nezměněn a tento článek s tím sloučím a přerozdělím do příslušných kategorií, tak snad v tom nebude žádný zmatek.
Díky za trpělivost a teď si konečně můžete vybrat v čem a s čím chcete bojovat

Zaměření mágů:


Živelný:
živelný mág je mág, který se specializuje na magii překvapivě živlů. Může ovládat všechny základní živly, čili oheň, vodu, zemi, vzduch, blesky, a pak také i jiné, jejichž svitky, nebo knihy musí najít. Samozřejmě mu nebrání nic v tom, aby se učil i jiné, než živelné magie, avšak jelikož je specializován na tento typ, budou magie z této 'školy' vždy nejsilnější.

Temný:
Mág zabývající se temnými uměními. Aspoň tak jsou tyto magie nazývány, ne však zakázány. Jsou jen velmi ojedinělé, protože ne všichni na ně mají žaludek a hlavně schopnosti. V tomto zaměření je totiž jedna z nejnáročnějších magií, a sice nekromancie. Avšak mágové tohoto typu se zabývají magií stínů, černou magií, prokletími a ovládáním. Z úplně začátečním prvním magiím se však řadí i oheň a blesky.

Illuzionista:
Illuzionisté se zabývají jak jinak, magií iluzí, která dokáže opravdu divy. Ale nespadá to toho pouze dělání iluzí, ale také hraní si s protivníkovou myslí, a sice to, že mu mohou narušit celkové vnímání, světa, oklamat zrak, či dokonce znemožnit díky iluzi nepřítelovi útok. Illuzionisté si mohou slušně pohrávat.

Vyvolávač:
Vyvolávači překvapivě vyvolávají a to jaké si nízké bahkleirany, živelné rarášky nebo vázané zbraně, nebo dokonce i některé nižší mýtické bytosti Iscaraalu a samozřejmě éterická zvířata. Na všechno je nutná autorita a podle toho co faahe vyvolá, se nutnost autority zvyšuje. Záleží na síle vyvolaného. Zbraně k vyvolání autoritu nepotřebují a jejich výhoda je ta, že proniknou skrze zbroj. Vyvolávači mimo jiné mohou vyvolat útok od jiných mágů. Útok se obrátí ovšem proti nepříteli.

Psychik:
Jedno asi z nejobávanějších zaměření. Ale ovládnout magii tohoto typu není vůbec jednoduché. Psychikové mají obzvláště silnou mysl a vůli, které jim pomáhají opravdu výborně ovládat telekinezi, nebo se dostat do hlavy protivníka a vyvolat různé vzpomínky emoce, pocity. Také jej mohou donutit i k sebevraždě. Dále je možné vaší vůlí-tedy telekinezí odklonit některé z nepřítelových útoků a poslat na něj spršku zbraní, kamenů a jiných záludných předmětů.

Měnič:
Měničové jsou ti, kteří se překvapivě mění, nebo mění okolní věci, nebo spíše někoho. Vlastně ekvivalentem měničů je kletbař, ale to zní opravdu hrozně. Tyto faahe využívají kletby a mohou tak někoho zkamenět, zaklít tak aby zůstal na jednom místě, či mu prostě znemožnit útočit. Zároveň může zaútočit jeho útoky, zaklít někoho tak, aby se jeho útoky obrátili proti němu a jiné vymoženosti.

Kartář:
Jedno z velmi netradičních umění. Sbíráte magické karty, a každá karta má jinou kresbu tedy i jiný útok. Spočívá to v tom, že vlastně faahe hází, nebo označuje manou aktivované karty proti nepříteli. Záleží na kresbě karty a podle toho se něco stane. Ohnivý výbuch, magický štít, 'klonování', teleporty a jiné. Kartářství je silné magické umění, u kterého občas vlastník potřebuje autoritu.


Obojetná zaměření

Haeilomnaith:
Faahe bojující obřími očarovanými obouručními zbraněmi. Očarování jsou nejčastěji éterická, ohnivá, bouřná, mrazivá. Ale najdete tucty dalších očarování, která jsou vhodná pro bojování. Haelomnaithé používají taktéž očarované zbroje, které zvyšují odolnost, nebo manu a mohou si tak posílit očarování svých zbraní. Mají také možnost ovládat magické útoky, pokud ovšem nedrží zbraň v obou rukách. Mohou mimo jiné třímat i dřevce, nebo halapartny. S tím mohou jet i na koních.

Eftenor:
Eftenoři jsou vlastně Mohargové a Rahmohargové, čili ti, kteří bojují svými hlasy a hudebními nástroji. Mohou používat jakýkoliv hudební nástroj, který poté převezme jejich manu a může 'útočit.'Eftenoři bojují převážně píšťalami, lehkými bubny, houslemi a jinými menšími smyčcovými nástroji, nebo i loutnami, harfami a dudami. A občas se stane, že hrají i na kytaru a ukulele. Na klavír a jiné těžké nástroje hrát mohou také, ale ty jsou krajně nepraktické. Eftenoři mohou také mít i po ruce jiné zbraně. Prakticky mohou mít i těžkou obouručku. Tyto faahe vlastně jsou univerzální v univerzálních.

Dýkař:
Dýkař je faahe bojující očarovanými bodnými, sečnými, ale i tupými jednoručními zbraněmi. Očarování se moc neliší od Haeilonaitha, ale zbraně jsou rychlejší a hlavně pokud nemáte v obou rukách zbraň, můžete sešlehat nepřítele vaší magií a jak je u nás zvykem, polechtat mu střeva. Dýkař bojuje většinou v lehké zbroji, která také může být očarována.

Palhadiin:
Palhadiini mohou nosit jak těžkou tak i lehkou zbroj, v podstatě jim to je jedno. Bojují však velmi netradičními zbraněmi, a sice ostnatými biči, nebo meči a různými čepelemi na řetězech. Mají většinou ohnivé, bleskové, nebo dokonce vzdušné očarování. Někdy mohou mít i éterická očarování, která ignorují brnění. Palhadiini většinou bývají těžcí protivníci. Ti v lehkých zbrojích bývají velmi obratní a ti v těžkých jsou velmi nepoddajní a mnoho vydrží.

Zuukytaan:
U Zuurkytaanů je také jedno, do čeho se zrovna navlečou. Bojují v lehkých i těžkých zbrojích či v róbách. Ale róby jsou velmi ojedinělé. Bojují hlavně očarovanými pěstmi, drápy na rukou a dvoj-čepelemi. Výhoda toho je, že mohou sekat a sesílat kouzla zároveň. Většinou mají éterická a vzdušná očarování.

Čarostřelec:
Čarostřelci jsou lidé střílející očarovanými luky, kušemi, praky nebo i ostrými bumerangy. Mají jakákoliv očarování, která uškodí. Bojují v lehkých zbrojích, jsou velmi obratní avšak většinou leví na blízko. Krom toho také vrhají očarované vrhací nože, které jsou krajně nepříjemné. Dále také mohou ručně sesílat kouzla.


Runař:
Runař je velmi zvláštní zaměření, neboť nebojuje zbraní, jako zbraní, ale mlátí faahe po hlavách svým štítem. Je to svým způsobem obranné zaměření, nicméně hodně slušně se s ním dá útočit. Obzvláště pokud se na štít přidělají ostny, nebo se mu nabrousí hrany. Navíc runař není od slova runa jen tak pro nic z nic. Používají tyto znaky a kombinují si je a dávají na štít tak, aby jím mohli způsobit větší poškození a hlavně aby se jím mohli také aktivně bánit. Většinou to bývají velké štíty, minimálně met padesát. Ale mohou být i menší. Faahe většinou chodí v těžkých zbrojích, ale i lehké nejsou výjimkou.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Rhamb Rhamb | 4. září 2016 v 20:08 | Reagovat

Změna! Rhamb bude dýkař! :D Už jsem se rozhodl :D

2 iscaraal-rpg iscaraal-rpg | 4. září 2016 v 20:12 | Reagovat

oki, máš to mít! :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama